Kao COLIN’S brend, svoju misiju vidimo negde daleko izvan sektora gotove odeće jer kažemo „nastojimo da se ljudi osećaju bolje uz naše proizvode i usluge ne samo u poslovanju gotove odeće“. Stoga predstavljamo inovaciju, fit i kvalitet istovremeno u našim prodavnicama širom sveta. Našim kupcima predstavljamo nove ponude, drugačiji ambijent u našim prodavnicama, kolekcije i široku paletu . Nproizvoda kroz koje će doživeti različita čula je naš inovativni koncept. Naš fit koncept se bavi prilagodjavanjem telu proizvoda koje naši kupci vole. Naš koncept kvaliteta je da u svakom trenutku predstavimo održive detalje kroz boju, tkaninu, šavove, snagu i stav. Sve ovo je rezultat brenda COLIN’S koji prepoznaje svoju dužnost da se ljudi osećaju dobro. COLIN’S ide u korak sa svetskom brzinom u svojih više od 600 prodavnica u 26 zemalja u kojima svakim danom postoje novije, modernije, zanimljivije i posebnije stvari, i sa svojim kupcima deli duh ove velike promene.