lines

dm markt Kruševac

Kompanija dm drogerie markt je najveći drogerijski lanac u Evropi, koji na tržištu Srbije posluje od 2004. godine. Drogerijski lanac dm danas je prisutan u 32 grada u Srbiji, sa 120 prodajnih mesta i više od 1.600 zaposlenih. Osim što važi za jedno od omiljenih mesta kupovine, dm je prepoznat u našoj zajednici po društveno odgovornim aktivnostima, ekološkim principima koji prate sve segmente poslovanja, kao i tituli jednog od najpoželjnijih poslodavaca u zemlji.

Kontakt informacije

P80
J0FA0117@dm.rs
Radno vreme: 09-22h
dm-markt-krusevac-big-krusevac-5

Kontakt informacije

P80
J0FA0117@dm.rs
Radno vreme: 09-22h
lines2

Aktuelne ponude

Pogledajte sve
  • Vulkan – Svetski dan knjige

    Vulkan – Svetski dan knjige

    📚 Povodom Svetskog dana knjige, koji se obeležava 23. aprila, Vulkan knjižara vas daruje SJAJNIM POPUSTIMA! 📢 🗓️ Od 19. do 23. aprila u Vulkan knjižari možete ostvariti 20% popusta...

  • Happy jeans weekend. 👖

    Happy jeans weekend. 👖

    Popust od -20% na jeans farmerice iz kolekcije PL24. Čeka vas puno novih modela, a ukoliko vam je potrebna pomoć oko izbora na raspolaganju su vam naši jeans eksperti. *Akcija...

  • Gigatron – Za svaku prolećnu avanturu

    Gigatron - Za svaku prolećnu avanturu

    Proleće je vreme uživanja, zabave i putovanja, ali i vreme drugih aktivnosti poput renoviranja – Gigatron je za vas pripremio posebnu ponudu pažljivo odabranih uređaja i proizvoda koji će vam...

Pogledajte sve

Kompanija dm drogerie markt je najveći drogerijski lanac u Evropi, koji na tržištu Srbije posluje od 2004. godine. Drogerijski lanac dm danas je prisutan u 32 grada u Srbiji, sa 120 prodajnih mesta i više od 1.600 zaposlenih. Osim što važi za jedno od omiljenih mesta kupovine, dm je prepoznat u našoj zajednici po društveno odgovornim aktivnostima, ekološkim principima koji prate sve segmente poslovanja, kao i tituli jednog od najpoželjnijih poslodavaca u zemlji.

„Sve na jednom mestu“ dugogodišnji je koncept dm drogerija koje su kupcima omiljena stanica kada žele da pronađu proizvode iz segmenata lepote, prirodne kozmetike, organske hrane, lične higijene, asortimana za negu i ishranu beba, do proizvoda za održavanje domaćinstva. Lanac dm je jedan od najvećih ponuđača privatne robne marke na tržištu Srbije, ali i pionir u maloprodajnoj industriji kada je reč o uvođenju dugoročno povoljnih cena kroz koncept „UVEK POVOLJNO“.

Kompanija dm nosi i titulu jednog od najodgovornijih tržišnih subjekata i donatora u našoj zemlji,

imajući u vidu konstantno ulaganje u zajednicu, kao i visok nivo društveno odgovornog poslovanja s akcentom na ekologiji. Kroz različite vidove donacija i poznatih projekata i kampanja, kao što su Zasadi drvo, Movember, Giving Friday i Humanitarni sat pri otvaranju i renoviranju drogerija, dm teži da motiviše zajednicu, ali i ostale kompanije i pojedince da postanu pozitivan primer kakav i sami žele da vide.

S ciljem da pruži podršku posebno osetljivim kategorijama stanovništva, lanac dm se dugi niz godina zalaže za zdravlje, osnaživanje i integritet žene, kroz brojne donacije sigurnim kućama, ili, pak, sada već tradicionalnom dm Ženskom trkom u organizaciji Beogradskog maratona.

Uspešne ekološke akcije takođe obeležavaju skoro dve decenije poslovanja dm Srbija, a posvećenost održivom razvoju, najviše se ogleda u ekološkoj osvešćenosti kompanije koja je uveliko postala deo njenog identiteta. Iz takve orijentacije dm-a proizilaze i brojne inicijative u oblasti očuvanja i zaštite životne sredine. Među njima se izdvaja „Zasadi drvo“, najveći projekat pošumljavanja ikada sproveden na našim prostorima, zahvaljujući kojem je Srbija postala bogatija za čak 500.000 sadnica.

Kompanija dm se već nekoliko godina nalazi među „20 najpoželjnijih poslodavaca u Srbiji“, u okviru najvećeg domaćeg istraživanja tog tipa koje sprovodi specijalizovani portal Poslovi Infostud.

Konkurentne zarade, dve dodatne plate tokom godine, zatim, koncept rada od kuće „smart working“, razni kursevi, obuke i seminari, kao i besplatni sistematski pregledi – samo su neki od brojnih podsticaja koje dm obezbeđuje zaposlenima.

Lanac dm vodi se korporativnom filozofijom „Tu sam čovek, tu kupujem“ koja u središte pažnje stavlja čoveka, bio on kupac, zaposleni ili poslovni partner. Na istim principima zasniva svoje poslovne odluke, zahvaljujući kojima zauzima prepoznatljivo mesto u životu zajednice.

devojka-big